Turistická oblast Chrudimsko – Hlinecko má svoje logo. To by se mělo používat na propagačních materiálech, webových stránkách, ale i dalších suvenýrech. K jeho výběru byli přizváni odborníci a zástupci všech měst turistické oblasti.
„Logo vizuálně odkazuje k reliéfu krajiny Chrudimska - Hlinecka. Linie horizontu je tvořena třemi prvky: zelenou, modrou a žlutou. Logo je velmi jednoduché, využívající přírodní barevnou symboliku. Působí harmonicky a jednotně jako celek. Současně lze i využít jednotlivé části,“ cituje z materiálu týkajícího se grafického pojetí místostarosta Roman Málek.
Tři prvky evokují svou barvou přírodu (louky/lesy), vodu a slunce. Logo je tak jednotícím symbolem pro rozmanitou krajinu Chrudimska - Hlinecka. Toto pojetí je nadčasové a založené na skutečné krajinné pestrosti. Vyjadřuje atraktivitu oblasti pro různé (cyklo) turistické vyžití, vodní sporty a univerzální relaxaci.¨
Aktivita „Jednotný vizuální styl Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko“ je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj z Regionálního operačního programu NUTS II. – Severovýchod.