Město Chrudim vypisuje soutěž na vytvoření jednotného vizuálního stylu Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko. To se týká zejména vytvoření názvu a loga turistické oblasti.
„Z marketingového hlediska používat označení „Turistická oblast Chrudimsko – Hlinecko“ je velmi dlouhé a zároveň název nenese úplně ideální označení pro celou krásnou a rozmanitou turistickou oblast,“ míní místostarosta Roman Málek.
Značka a logotyp by měly vystihovat charakter turistické oblasti a reprezentovat jej jasně a výstižně v ČR i v zahraničí. Značka a logotyp a následně zpracovaný manuál jednotného vizuálního stylu se posléze projeví na všech tiskovinách a materiálech cílených k propagaci cestovního ruchu.
Do samotného hodnocení bylo jmenováno čtrnáct osob, napříč turistickou oblastí a odbornou veřejností.
„Takto široká porota má být i důkazem toho, že se jedná o aktivitu celé turistické oblasti, nikoliv jen města, které je příjemcem dotace a vlastně zadavatelem výběrového řízení,“ uzavírá Málek.
Uzávěrka soutěžních prací je stanovena na 30. září 2008.
Aktivita „Jednotný vizuální styl Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko“ je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj z Regionálního operačního programu NUTS II. – Severovýchod.
Další info naleznete zde