Popisy projektů:

Rekreační lesy Podhůra
Projekt zamýšlí využít příměstský les ve prospěch cestovního ruchu a volnočasových aktivit, zároveň propojit Chrudim, Slatiňany a Rabštejnskou Lhotu do promyšlené zóny aktivního odpočinku a rekreace. Lesní cesty budou modernizovány na cyklostezky, hippostezky a cesty pro pěší a běžce včetně doplňků mobiliáře a odpočívadel). Vybudována bude venkovní tělocvična a stromová lanová dráha.
Celková dotace: 16 698 707,27 Kč

Projekt Muzeum barokních soch – rekonstrukce kostela sv. Josefa v Chrudimi
Předmětem projektu je kompletní rekonstrukce kostela sv. Josefa na Muzeum barokních soch, kde vznikne expozice nadregionálního významu představující východočeské barokní sochařství a jeho chrudimskou enklávu jako unikátní estetický a kulturní fenomén ve středoevropských dobových historických a uměleckých souvislostech. Duchovní náboj expozice barokního sochařství povede k restituci místa jako významné kulturní lokality s evropským standardem doprovodných služeb v samém srdci Chrudimi. Cílem je dlouhodobé expoziční zpřístupnění kamenosochařských a řezbářských děl prvotřídní kvality, jež jsou dosud ukrytá v muzejních depozitářích nebo jako součást kostelního vybavení přechovávaná v církevních objektech
Celková dotace: 43 966 622,01 Kč

Rekonstrukce Klášterních zahrad a Zlaté stezky v Chrudimi
Cílem projektu je rekonstrukce Klášterních zahrad a Zlaté stezky a tím vytvoření plochy pro aktivní odpočinek v historickém centru města, zatraktivnění centra města a vytvoření zelené plochy. Hlavním úkolem je skloubit všechny funkce městského parku tak, aby byly v maximální možné míře naplněny potřeby všech jeho uživatelů. Zajistit jak herní aktivity (odpovídající veřejnému parku – dětské hřiště, petanque,…), tak vytvořit klasickou parkovou zónu pro veřejnost. Klášterní zahrady se nacházejí za kostelem sv. Josefa.
Celková dotace: 20 346 663,30 Kč

Informační a propagační kampaň turistické oblasti
Projekt Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu na období 2008–2010. Tento projekt má za cíl přispět ke zvýšení návštěvnosti turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko a podpořit tak rozvoj cestovního ruchu. Pomocí marketingových průzkumů budou identifikovány významné aktivity a cílové skupiny kampaně. Realizace projektu bude zajištěna městem Chrudim ve spolupráci s partnerem projektu městem Hlinsko. K propagaci oblasti bude využita řada aktivit, jako je tvorba internetových stránek, vytvoření reklamních spotů, vydávání turistických novin, provozování mobilního informačního centra, vydání propagačních materiálů atd.
Celková dotace: 2 659 217,00 Kč