„Propagace města se děláme podle nejnovějších trendů,“ komentuje současné kroky místostarosta Roman Málek, který se nedávno vrátil z dvoudenní mezinárodní akce o propagačních tiskovinách cestovního ruchu v Písku a začátkem roku byl na veletrhu cestovního ruchu ITB v Berlíně.
„V řádů několika měsíců dokončíme i některé nové tiskoviny, ale v současné době se finišuje venkovní reklama o velikosti přibližně třiceti metrů čtverečních. Ta bude putovat po vybraných místech zejména bývalého východočeského kraje,“ prozrazuje Málek s tím, že k bude i v samotném městě. Reklamní plachta se jistě neobejde bez komentáře veřejnosti. „To je taky účelem. Vzor jsme převzali z Německa, kde veřejnost je na podobné věci již zvyklá, ale u nás to bude přeci jen trochu netradiční propagace,“ vysvětluje Málek. To ale v rámci připravované propagace není rozhodně vše.
Chrudim připravila i road show po řadě akcí, kde prezentuje turistický portál návštěvník.cz a také rozdává materiály o turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko. O minulém víkendu svůj stánek Chrudim otevřela v Ústí nad Orlicí při mezinárodním závodu automobilů do vrchu „Ústecká 21“ a tento víkend se bude prezentovat v Pardubicích na mezinárodní Aviatické pouti.
Chrudim dělá cestovní ruch podle nejnovějších trendů
Po „Ústecké „1“ se tento víkend město prezentuje na pardubické Aviatické pouti