Po „Ústecké „1“ se tento víkend město prezentuje na pardubické Aviatické pouti

Před několika měsíci schválené marketingové a koordinační aktivity cestovního ruchu se jako ´po másle´ mění v realitu. Zastupitelstvem schválený plán nabírá na obrátkách. Město spustilo turistický portál návštěvník.cz, pokrylo náměstí internetem, modernizovalo informační centrum či vybudovalo další bezplatnou výlepovou plochu. Navíc podalo žádost na Evropskou unii na aktivity na podporu cestovního ruchu ve výši necelých tří milionů korun a také mezinárodní projekt ve výši přesahující sedmdesát milionů.

„Propagace města se děláme podle nejnovějších trendů,“ komentuje současné kroky místostarosta Roman Málek, který se nedávno vrátil z dvoudenní mezinárodní akce o propagačních tiskovinách cestovního ruchu v Písku a začátkem roku byl na veletrhu cestovního ruchu ITB v Berlíně.

„V řádů několika měsíců dokončíme i některé nové tiskoviny, ale v současné době se finišuje venkovní reklama o velikosti přibližně třiceti metrů čtverečních. Ta bude putovat po vybraných místech zejména bývalého východočeského kraje,“ prozrazuje Málek s tím, že k bude i v samotném městě. Reklamní plachta se jistě neobejde bez komentáře veřejnosti. „To je taky účelem. Vzor jsme převzali z Německa, kde veřejnost je na podobné věci již zvyklá, ale u nás to bude přeci jen trochu netradiční propagace,“ vysvětluje Málek. To ale v rámci připravované propagace není rozhodně vše.

Chrudim připravila i road show po řadě akcí, kde prezentuje turistický portál návštěvník.cz a také rozdává materiály o turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko. O minulém víkendu svůj stánek Chrudim otevřela v Ústí nad Orlicí při mezinárodním závodu automobilů do vrchu „Ústecká 21“ a tento víkend se bude prezentovat v Pardubicích na mezinárodní Aviatické pouti.